Dernier message de la page précédente :
J'ai écouté cet album, c'est mou, aucun impact, pour un événement c'est raté. J'espère qu'Accept fera mieux.Accept et UDO : réenregistrements pour leurs 50 ans
Modérateurs : Modérateurs du forum, Responsables / Animateurs de sections
- Everflow
- Enemy of Reality

- A remercié : 2315 fois
- A été remercié : 1585 fois
Accept se séparent d'Uwe Lulis, clairement pour faire des économies, et ne vont pas le remplacer afin de revenir à 2 guitares.
Je dois dire que la formation à 3 guitares n'apportait pas grand chose je trouve, juste quelques harmonies supplémentaires. Et puis la plupart du line-up vit aux USA, ce qui n'est pas le cas de Lulis.
Je dois dire que la formation à 3 guitares n'apportait pas grand chose je trouve, juste quelques harmonies supplémentaires. Et puis la plupart du line-up vit aux USA, ce qui n'est pas le cas de Lulis.
Legendary German/American metallers ACCEPT have parted ways with guitarist Uwe Lulis. Uwe joined ACCEPT a decade ago as the replacement for the band's longtime axeman Herman Frank.
Earlier today (Thursday, September 25),ACCEPT released the following statement via social media: "After deep deliberation, ACCEPT will return to the traditional two guitar player lineup and has parted ways with German guitarist Uwe Lulis.
"This decision was solely based on logistical challenges, with no personal or musical disagreements at all. Uwe and ACCEPT are on excellent terms and remain good friends, Metal Brothers in Arms and will continue to be so.
"We had a fantastic decade together, created killer songs and brought metal to the biggest stages around the world .
"We wish him all the best and celebrate our time together with honour and utmost respect.
"Uwe is a very successful metal producer, and has his own UWE LULIS PROJECT which we invite you all to check out and follow!
"Onwards and upwards brother!! We salute you and every moment you were with us!"
I'm the lost one chasing colors to the sun
Colors bleed but never fade
Colors bleed but never fade