Dernier message de la page précédente :
Non mais on s'en approche: tous les conseils des maîtres ont eu lieu normalement, donc les élèves savent s'ils vont passer ou non... J'imagine que le dernier mois est plus relax
Modérateurs : Modérateurs du forum, Responsables / Animateurs de sections
Dernier message de la page précédente :
Non mais on s'en approche: tous les conseils des maîtres ont eu lieu normalement, donc les élèves savent s'ils vont passer ou non... J'imagine que le dernier mois est plus relaxhttp://www.youtube.com/watch?v=XU-q2ZQi10QFranky a écrit :j'ai voté pour toi, car en plus d'être un crétin (comme Gasp), tu es malfaisant.
Une belle connerie ca d'ailleurs ....Pierre a écrit :donc les élèves savent s'ils vont passer ou non...
Impellitteri / Animetal USA guitarist Chris Impellitteri has checked in with the following update:
"It looks like we will officially be recording a new Impellitteri record in the near future. Working out the deal points now with our Label Family JVC! We may also be doing some surprise dates as well. And Yes, Rob Rock will be the singer for Impellitteri for those of you that have asked. In Addition, I am still very much involved with Animetal featuring Rudy Sarzo, Jon Dette and Mike Vescera. We are starting to ramp up the Animetal band as well and have already been cutting material in the studio for the next release. Looking forward to seeing our fans and friends all over the world very soon!"